Splošni pogoji

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ, 97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Pravilnik o zasebnosti, ki je v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: GDPR), si lahko preberete na tej povezavi.

S spletno trgovino literaskaligrafija.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p., Ulica za mlinom 7,1380 Cerknica matična številka: 6458394, davčna številka: SI71221948, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p.)

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine literaskaligrafija.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino literaskaligrafija.si in kupcem.

 

  1. Načini plačila

Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. pošlje račun za nakup v tiskani obliki, kot prilogo v paketu naročenih izdelkov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
•    plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na poslovni račun;
•    plačilo preko Pay Pal-a in s kreditnimi karticami.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga so zajeti v Splošnih pogojih poslovanja.

Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

 

  1. Cene

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV na podlagi 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) – nismo zavezanec za DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

 

  1. Plačilo poštnine

Poštnino plača kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 70 EUR. Znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 EUR.

 

  1. Postopek nakupa

5.1 Tehnični koraki do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova, možna je tudi prijava s Facebook in Google računom,
•    iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
•    izbor izdelka za nakup,
•    dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
•    določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
•    pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini
•    izbor načina dostave izdelka (glej tudi točko 4.),
•    izbor načina plačila (glej tudi točko 2.),
•    pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
•    potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 3.3. in 5.4.).

 

5.2 Tehnološka sredstva za prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Uporabniku spletne trgovine (kupcu) je pred oddajo naročila omogočeno prepoznavanje in popravljanje napak:

  • vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
    vidi ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
    •    spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna nov znesek tako spremenjene količine,
    •    odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz košarice ter
    •     Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno spreminjati način dostave in način plačila.

 

5.3 Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

 

Ponudnik po prejemu naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih izdelkov. V primeru, da določenih izdelkov ni na zalogi, kupca obvesti in se z njim dogovori o novem dobavnem roku ali spremembi naročila. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

 

5.4 Odprema blaga

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).

Izdelke dostavljamo s poslovnimi partnerji: Pošta Slovenije, d.o.o. in DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o. V primeru, če želite izbrati drugačen rok dostave, prosimo, da nas o tem obvestite prek e-pošte: info@literaskaligrafija.si ali pred oddajo naročila vpišete komentar. Za pošiljanje steklenic uporabljamo storitev Pošte Slovenije pazljivejše ravnanje in vinsko logistiko DPD podjetja.

 

  1. Način in rok dobave

6.1 Naročanje kaligrafske reprodukcije

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 12.00 ure, odpošljemo v roku 3 delovnih dni, kadar gre za reprodukcije, ki so na zalogi. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi ali želite dodatno personalizacijo na izdelku in bo dobava daljša od 3 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

 

6.2 Naročanje originalnih kaligrafskih izpisov

Za naročila originalnih kaligrafskih izpisov se ponudnik pri izdelavi in pošiljanju trudi prilagoditi kupcu, če ta želi izdelek za posebne priložnosti ali darilo in je še posebej pomembno, da jih prejme pravočasno ali v določenem roku.  Ponudnik in kupec se dogovorita o izdelku. Ponudnik ne jamči za pravočasno odposlane izdelke v kolikor za izdelavo ni prejel vseh potrebnih podatkov, ki jih je od kupca zahteval (besedilo, izbor pisave, barve, format, priložnost…) Za izdelke z besedilom nad 100 besed je dobavni rok 20 dni po prejemu vseh potrebnih podatkov. Kaligrafske izdelke po naročilu izdela ponudnik po plačilu avansnega računa v višini 40 % zneska ponudbe.

 

6.3 Naročilo kaligrafsko gravirane steklenice

Za naročila kaligrafsko graviranih steklenic velja, da jih odpošljemo v roku 7 delovnih dni. Ker gre za personaliziran izdelek s sporočilom po vaših željah in ker graviramo ročno, potrebujemo nekaj časa za izdelavo.  Na podlagi vašega osebnega sporočila in izbora določenega stila pisave oziroma kaligrafije je potrebno tekst prilagoditi velikosti in obliki steklenice, upoštevati pa je potrebno tudi etiketo vinske steklenice. Gravuro premažemo oziroma zapolnimo z obstojno pasto glede na barvo etikete. Možni sta dve barvi, in sicer srebrna ali zlata. Za steklenico lahko dodatno naročite darilni tulec in tako prejmete že pripravljeno darilo.

Pri naročilu upoštevajte, da je za razliko od računalniško ustvarjenega besedila lepota kaligrafije ravno v spremembi oblike in postavitve črk. Roka kaligrafa ne bo vsakič naredila črke popolnoma enake kar naredi kaligrafijo tako posebno in hkrati unikatno umetniško delo.

 

6.4 Naročilo gravirane penine

Pri naročilu gravirane penine kupec upošteva, da gre za izdelek, ki je polnjen pod pritiskom. Zaradi vaše varnosti naročnika in varnosti ponudnika pri delu je pomembno, da steklenica ohrani svoje fizikalne lastnosti. Kaligrafsko graviranje na penine in šampanjce je zato možno samo kot monoline oziroma enolinijsko, če gre za večjo količino teksta. To pomeni, da se z gravirnim aparatom ne širi poteze, z namenom ustvarjanja širokih navpičnih potez kot je to možno na steklenici, ki ni polnjena pod pritiskom. S takimi širjenimi potezami se namreč imitira kaligrafsko pero, ki ustvari široko  vzdolžno potezo, saj je na sredini razcepljeno in s tem ustvari široko potezo. Pri graviranju se to ustvari z večkratnimi potezami in tega pri penini in šampanjcu ponudnik ne zagotavlja razen v primerih majhne količine teksta.

 

6.5 Naročilo graviranja parfuma

Ob naročilu graviranja kupec upošteva, da vsi parfumi niso primerni za graviranje. Ponudnik ne zagotavlja, da bo gravura možna zato naročniku ob nakupu ali naročilu parfuma upošteva, da je vsaj ena ploskev stekleničke ravna kamor bo možno gravirati. Stekleničke, ki so narebrene, brušene ali s premazom videza brušenega stekla so neprimerne in jih bo ponudnik vrnil kupcu. Gravirane dišave bomo dostavili v roku treh (3) dni od prevzema v naš studio.

Dostava ene dišave je brezplačna.

 

 

 

6.6 Graviranje na dogodku oziroma na lokaciji pri naročniku

Sklenitev posebne pogodbe

Naročnik kaligrafije ali kaligrafskega graviranja lahko najame ponudnika za različne  promocijske dogodke, ki so primerni za vinarje, gostince, drogerije, parfumerije, podjetja ali organizatorje različnih dogodkov.  Za kaligrafijo v živo je potrebna sklenitev posebne pogodbe.

 

Vnaprejšnja plačila in rezervacija termina

Ob naročilu kaligrafije ali kaligrafskega graviranja v živo je potrebna rezervacija termina in vnaprejšnje plačilo najmanj štirih (4) ur graviranja. Naročnik lahko storitev odpove najmanj 14 dni pred izvedbo in si tako zagotovi 100 % vračilo kupnine. Za odpoved sedem (7) dni pred dogodkom je upravičen do 80 % vračila kupnine.

 

Zagotovitev delovne postaje

Naročnik priskrbi mizo in stol na dobro osvetljenem prostoru. Ponudnik potrebuje mizo za razporeditev že pisanih ali graviranih izdelkov, ki jih bodo prevzeli naročnikovi gostje oziroma stranke. Za kaligrafijo in kaligrafsko graviranje ni potreben električni priklop. Za kaligrafsko graviranje naročnik uporablja tih, majhen namizni aparat brez uporabe dodatnega kompresorja, ki ne moti obiskovalcev. Slišen je le stik z materialom, ki pa ni moteč in hrupen.

V primeru, da gre za temneje osvetljen prostor ali namerno temnejši ambient prostora naročnik zagotovi električni priklop, ponudnik pa svojo primerno osvetlitev za delo, ki ne moti naročnikovega ambienta. Ponudnik v dogovoru z naročnikom  izbere tudi primerno garderobo, ki je kar najbolje usklajena in primerna prezentaciji naročnikovega dogodka kot je na primer črna barva garderobe v parfumerijah. Ponudnik ima pravico, da na delovni postaji označi tudi svoje poslovno ime in ponudi svoje poslovne vizitke.

 

Kontaktna oseba naročnika

Naročnik zagotovi kontaktno osebo, ki tudi na samem dogodku poskrbi za pomoč pri komunikaciji s strankami in obiskovalci dogodka, sprejema izdelke za graviranje.

 

Potrošni materiali

Naročnik priskrbi izdelke za graviranje za svoje stranke ali goste dogodka. Naročnik za kaligrafsko graviranje izbere  izdelke iz stekla, kristala ali kovine. Naročnik je seznanjen, da za kaligrafsko graviranje ni primerno brušeno steklo, steklo z matiranim premazom, ki se lušči ali narebreno steklo brez ravnih površin (določeni parfumi) ali grobo brušena kovina. Ponudnik lahko izdelke na željo naročnika predhodno pregleda ali celo poizkusno gravira. Ponudnik zagotovi primerno ureditev delovne postaje, da je kar najbolj privlačna za stranke. Za vse materiale, orodja in ostali potrošni material poskrbi ponudnik. Za promocijo dogodka poskrbi naročnik sam.

 

Količina graviranih izdelkov na uro

Ponudnik lahko zagotovi kaligrafsko pisanje in graviranje posamičnih predmetov na primerne materiale v nekaj minutah, vendar je lahko delo upočasnjeno zaradi same komunikacije s strankami, le-to pa je del uspešne nakupovalne izkušnje in naročnikovega dogodka.

 

  1. Vaše naročilo – sklenjena pogodba

Kupoprodajna pogodba med Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. in kupcem je v spletni trgovini literaskaligrafija.si sklenjena v trenutku, ko Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (na podlagi 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov – ZVPot) da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pogodba, sklenjena na daljavo, je pogodba, sklenjena med podjetjem in potrošnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo ali sistema opravljanja storitev brez sočasne fizične prisotnosti pogodbenih strank (prodaja po spletu, pošti, telefonu, telefaksu …) vse do in vključno s trenutkom sklenitve pogodbe.

Rok za odstop od prodajne pogodbe začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko (fizično) posest nad blagom (prejem blaga). Potrošnik ima seveda možnost odstopa od pogodbe pred pridobitvijo fizične posesti na blagu.

14-dnevno obdobje za premislek ne velja za blago in izdelke,ki so izdelani po naročilu. 

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte info@literaskaligrafija.si  ali na naslov Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p., Ulica za mlinom 7, 1380 Cerknica.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je naslov: Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p., Ulica za mlinom 7, 1380 Cerknica. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oz. njegovo kopijo.

Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, vendar pa lahko ponudnik rok vračila podaljša, če v tem času ni prejel vrnjenega blaga ali dokazila, da ste ga poslali. Plačilo ponudnik povrne z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ponudnik ne izplačuje. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga – poštnina.

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku literaskaligrafija.si

 

8.Izdaja računa

Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. pošlje račun za nakup v tiskani obliki, kot prilogo v paketu naročenih izdelkov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Dodatna pojasnila o nakupu

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 10,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

  1. Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami – trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

 

  1. Varnost poslovanja

Upravitelj te spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina je zaščitena z SSL certifikatom. Secure Sockets Layer (kratica SSL) je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju, na primer pri brskanju po spletu in med e-poštnim komuniciranjem, kjer se pojavlja potreba po prenosu podatkov zaupne narave (npr. osebni podatki in številke kreditnih kartic).

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

 

Dostopnost do informacij

Spletna trgovina literaskaligrafija.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p., Ulica za mlinom 7, 1380 Cerknica , 6458394 (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

  1. Varovanje osebnih podatkov

Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

 

  1. Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in njenih vsebin, vključno s kakršnokoli materialno ali nematerialno škodo. Uporabnik je sam odgovoren, da vsebino v spletni trgovini uporablja smotrno v svoje najvišje dobro.

Kljub temu, da je spletna trgovina zaščitena z SSL protokolom, obstaja možnost za zlorabo spletne trgovine, na kar ponudnik nima vpliva. Iz tega razloga ponudnik izključuje odgovornost pri morebitnem prenosu zlonamerne programske opreme, ki bi se lahko uporabniku namestila na napravo, s katere dostopa do spletne trgovine. Ponudnik svetuje, da se uporabniki pred nevarnostjo okužbe ustrezno izobrazijo o tej tematiki in zavarujejo svoje naprave pred morebitnim prenosom zlonamerne programske opreme.

Kljub temu, da si ponudnik prizadeva v spletni trgovini zagotavljati točnost in ažurnost podatkov z vso skrbnostjo, obstaja možnost, da zaradi mnogoterosti izdelkov ali hitrih sprememb informacij so lahko informacije o artiklih, roki dobave, cena ali katere druge informacije drugačne kot je navedeno v spletni trgovini ali pa so te nepopolne. Uporabnik je sam odgovoren preveriti informacije, če obstaja sum pred napačnimi in nepopolnimi informacijami. Pridržujemo si pravico do spremembe informacij o produktu vključno s slikami in vsemi ostalimi pripadajočimi informacijami brez predhodnega obvestila.

Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne trgovine, morebitno netočnost informacij v spletni trgovini in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi nedostopnosti, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij v spletni trgovini.

V primeru, da je uporabnik naročil artikel, ki ima navedene napačne ali nepopolne informacije, bo ponudnik uporabnika o tem obvestil in omogočil odstop od naročila. V kolikor uporabnik po oddanem naročilu in pred prejetjem artikla na dom sam ugotovi, da ima artikel navedene napačne informacije, je obvezan javiti napako v spletni trgovini, ponudnik pa mu omogoča preklic ali zamenjavo naročila.

Ponudnik se aktivno ukvarja s posodabljanjem fotografij v spletni trgovini zato je potrebno vse slike jemati kot simbolične. Nekatere lastnosti artikla na sliki ne odražajo dejanskega stanja artiklov (npr. velikost artikla na sliki).

Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev v spletni trgovini, ki jih podajo uporabniki. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča dejstva ali žaljive vsebine tako za druge uporabnike kot tudi za samega ponudnika.

Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v splošnih pogojih poslovanja in spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ponudnik si pridržuje pravico za spremembo prodajne ponudbe v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@literaskaligrafija.si ali po klasični pošti na naslov Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p., Ulica za mlinom 7, 1380 Cerknica.  Postopek obravnave je zaupen.

Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno okrajno sodišče v Cerknici. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Literas kaligrafija, Zlatka Trstenjak s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.